Stotunová souprava začala razit devadesátimetrový technologický tunel pod nádražím, po jeho dokončení začne stavba podchodu
Po devíti měsících přípravných prací začala na staveništi u Starokolínské ulice v úterý 12. listopadu další fáze výstavby budoucího podchodu pod nádražím. V následujících dvou týdnech by měl být pod kolejemi i nástupišti proražen nový 90 metrů dlouhý tunel o průměru tří metrů, do nějž bude v lednu přemístěna zabezpečovací technika a další sítě, nyní uložené ve starém technologickém podchodu pod nádražím. Jakmile se tak stane, bude vyprázdněný technologický podchod připraven k přestavbě, během níž se změní v moderní bezbariérový podchod pro pěší s výtahy. Samotná přestavba podchodu by měla trvat dva roky, hotovo by mělo být do konce roku 2026. Mohutná stavební souprava o váze přes 100 tun razí devadesátimetrový tunel v pětimetrové hloubce nepřetržitě 24 hodin denně a za razícím mechanismem jsou do vznikajícího tunelu okamžitě vkládány jednotlivé prefabrikované dílce budoucího kolektoru. Technologie ražbou byla zvolena kvůli minimálnímu omezení dopravy, nádražím totiž denně projede zhruba 500 vlaků. Krátká vlaková výluka bude nutná jen během přepojování všech kabelů zabezpečovacího zařízení v novém tunelu a mělo by k ní dojít v noci 15. ledna.